dag 4 en 5 scottsdale naar grand canyon, las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Richard Botter - WaarBenJij.nu dag 4 en 5 scottsdale naar grand canyon, las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Richard Botter - WaarBenJij.nu

dag 4 en 5 scottsdale naar grand canyon, las vegas

Blijf op de hoogte en volg Richard

12 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dit verslag moest iets langer op zich wachten. Niet omdat wij het vergeten zijn maar op de grand canyon was de wifi stuk dus konden wij niks beginnen. Daarom vandaag een verslag over 2 dagen! Dag 4 gingen wij vanuit scottsdale naar de grand canyon. Wat toch wel een geniale route was. Veel gezien onderweg wat al een heel indrukwekkend beeld had! Met hoge bergen en leuke beekjes er tussen door! Meerdere malen stil gestaan! Eenmaal aangekomen in de grand canyon was het gewoon verbazingwekkend. Het leek gewoon op een gigantische foto die op een muur geplakt was. Gelukkig was dat niet zo en konden wij genieten van een mooi uitzicht. Oja voor ik het vergeet we hadden zelfs regen onderweg. Waardoor de temperatuur met 20 graden fahrenheit daalde. Toen we daar door waren was de warmte er zo weer. Maar het was in de grand canyon wel zeer aangenaam qua temperatuur vergeleken met palm springs. Dag 5 stond las vegas op programma. Onderweg een zeer historische route genomen namelijk ROUTE 66, wat een lange rechte weg is dit zeg! we hadden in de planning om naar de skywalk te gaan bij grand canyon west. Hier voor was een mooie maar ook zeer spannende afslag op route 66. Namelijk een onverharde weg door de woestijn. En ja die hebben we genomen! Dit was prima te doen met onze auto en het scheelde enorm veel rijden. Qua tijd waren we net zoveel kwijt maar was een keer wat anders. Dus aangekomen bij de skywalk bleek het een compleet park te zij waar we dus entree moesten betalen en om de skywalk op te mogen moesten we extra betalen. Dit vonden wij iets te veel van het goeie! Dus we zijn maar naar vegas gegaan. Onderweg kwamen wij langs en over de hoover dam dus hebben wij hier nog even de toerist uitgehangen. Dit is toch wel een hotspot waar ook mooie plaatjes geschoten zijn. Na de tijd zijn we toch maar naar las vegas gegaan. Mooi om te zien dat je hotel midden op de strip zit! Nu nog even genieten hier morgen een dag rust zonder te hoeven rijden maar we kunnen mooi rond sjouwen hier in las vegas! Dit was het weer en tot de volgende keer! Oja reacties hier onder is ook wel leuk om te lezen hoe het in holland is!

• 12 Augustus 2012 - 12:47

Bianca:

En de honderdduizend al gewonnen? Groetjes vanuit een zonnig Hollandscheveld!

• 12 Augustus 2012 - 14:40

Ria:

Wat ziet het er allemaal mooi uit in Amerika. Wat hebben jullie al veel gedaan in die paar dagen mooi man.
    En hier op toekie schijnt de zon maar gelukkig geen temperaturen boven de veertig maar gewoon op zijn hollands net over de 20 maar alles beter dan regen.
    Veel plezier nog daar en doe kalmpies an

• 12 Augustus 2012 - 16:23

Inabotter V:

Hoi.hier is alles goed en hebben net als jullie mooi weer .ik vind het leuk dat jullie genieten maak er wat van en tot de volgende keer