Beijing > Datong (22-7) Datong > Taiyuan (23-7) - Reisverslag uit Taiyuan, China van Richard Botter - WaarBenJij.nu Beijing > Datong (22-7) Datong > Taiyuan (23-7) - Reisverslag uit Taiyuan, China van Richard Botter - WaarBenJij.nu

Beijing > Datong (22-7) Datong > Taiyuan (23-7)

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

23 Juli 2014 | China, Taiyuan

Zo het is weer tijd voor een verslag! Voor zover je het een verslag kan noemen. Want in deze dagen zijn niet veel dingen beleeft. Want we gingen met de trein naar Datong. Nou om daar te komen zat je 6 uur in de trein! Dus conclusie. Deze dag hebben we voor de rest niks gedaan. Bij komen van de voorgaande dagen! Uiteraard de volgende morgen hebben we wel wat gedaan. We zijn eerst naar de Yungang grotten geweest. Dit was indrukwekkend groot. Hier waren allemaal beelden uit gegraven. De grootste was 17 meter lang. De gene waarbij ik op de foto sta is tegen de 15 meter lang. Zo heb je 54 van die grotten met kleine en grote beelden. In totaal 51000 afbeeldingen zijn hier in verwerkt! Nou na dit gezien te hebben zijn wij naar het volgende adres gegaan. Hier was het hangende klooster te vinden! Nou dit was toch wel vrij hoog en spannend om er op te lopen! Aangezien de hekjes net boven je knieën uit kwamen. Was het zeer gemakkelijk om naar beneden te vallen! Maar super om te zien zoals je op de foto dat ook kunt zien! Nou na dit gezien te hebben. Moesten we 4 uur in de bus zitten om ons te kunnen nestelen in ons volgende hotel! Nou dit was het weer voor vandaag. Word vervolgd!